خبری

خبری

۶ ایده جالب برای جشن تولد ارزان ولی مهیج

آیا شما جشن تولد کودکی خود را بیاد دارید؟ احتمالا در نهایت سادگی همراه با کیک، بستنی و بازی های ساده برگزار می شده است. بیشتر خانواده ها دوست دارند در این روز مهم رویدادهای عجیب و غریب را انتخاب کنند. رویدادهایی که بسیار هزینه بر نیز می باشند. اگر خانواده شما بودجه لازم برای گرفتن یک تشریفات مجالس گرانقیمت را ندارد گروه تشریفات البرز ایده هایی دیگر برای داشتن یک جشن تولد خلاق را می تواند به شما کاربران عزیز ارائه دهد.
امروز ما ۶ ایده در اختیار شما قرار می دهیم که باعث لبخند بر روی لب کودکان عزیز شما شود و خاطراتش تا مدت ها در ذهن شما بجای حساب بانکیتان باقی بماند.

۶ ایده جالب برای جشن تولد ارزان ولی مهیج

6 interesting idea for exciting birthday party

 

قبل از تصمیم گیری درباره محل برگزاری مراسم و سایر جزئیتات تشریفات مجالس خود ابتدا بودجه ای واقع بینانه برای اینکار در نظر بگیرید. در نظر داشته باشید که جشن تولد فقط برای چند ساعت است اما پیامدهای ناشی از هزینه هایی که صرف می کنید ممکن است طولانی مدت باشد.
در مورد سلیقه کودکتان به نتیجه برسید سپس ایده های طوفانی خلاقانه ای که می تواند جشن تولد کودکتان را هیجان انگیز کند و سال ها در ذهن فرزندتان بماند را ارائه دهید.

برای کودک نوپا و کوچک تر

ایده اول

استفاده از عروسک هایی نظیر خرس برای تم تولد؛ به اینصورت که هر یک از مهمان ها با خود یک عروسک خرسی داشته باشند و درون آن هدیه های دیگرشان را قرار دهند و حتی می توان این ایده را داد که خرس هایشان را پنهان کنند تا کودک، خود آن ها را بیابد و یک بازی ساده ولی مهیج را نیز در کنار آن انجام دهند.

ایده دوم

استفاده از شخصیت های داستانی؛ کودکان دعوت شده به مراسم تولد شما باید هر یک، یکی از شخصیت های داستانی مورد علاقه اش را انتخاب کرده و متناسب با آن، ظاهر خود را آراسته سازد و وارد مهمانی شود. حتی می شود در مورد شخصیت ها نیز یک بازی حدس وگمان را ترتیب داد. طی مهمانی میزبان می تواند به کودکان پیشنهاد ساخت یک کتاب داستان دست ساز را بر اساس شخصیت های مورد علاقه شان و داستانی که دوست دارند در مورد آن ها بسازند را بدهد.

برای کودکان مدرسه رو

ایده سوم

مهمانی شکلات سازی؛ اکثر بچه ها از این رفتار لذت خواهند برد و یکی از محبوب ترین کارهایی است که می توانید انجام دهید. شما می توانید انواع مختلف طعم های شکلات را از فروشگاه ها تهیه نمائید. این شکلات ها را ذوب کنید و از کودکان بخواهید با استفاده از قالب های لبخند و الگوهایی که دوسدارند شکلات مورد نظر خود را بسازند و اینگونه خلاقیت خود را نشان دهند. سپس شکلات ها را درون فریزر قرار دهید تا زودتر بتوانید سرو نمایید.

ایده چهارم

برگزاری مراسم در حیاط خلوت؛ بجای صرف هزینه و بردن بچه ها به مکان های بازی می توانید در حیاط یا گاراژ از چند هفته قبل برنامه ریزی کنید و تعدادی بازی که مناسب بچه های پر جنب و جوش است برای تخلیه انرژی آن ها ترتیب ببینید. این ایده فوق العاده است برای به ذوق آوردن کودکانتان.

ادامه مطلب


ادامه مطلب
امتیاز بدهید : 1 2 3 4 5 6 | امتیاز : 3
موضوع : | بازدید : 38
برچسب ها : ایده, ایده خلاق, ایده خلاق برای تولد, تشریفات مجالس, جشن, جشن تولد,
+ نوشته شده در چهارشنبه 17 آبان 1396ساعت 12:20 توسط bamana |

تنوع زیستی و تاکسونومی

تنوع زیستی: گوناگونی جانداران از دیرهنگام مورد توجه انسان بوده است و به شیوه های مختلف سعی کرده آنها را بشناسد. از تلاش اولیه در قالب نقاشی در غارها گرفته تا نگارش مقالات و کتب تخصصی امروزی.
آدمی برای شناخت هرچه بیشتر و بهتر جانداران و سهولت در مطالعه، سعی کرده است آنها را به شیوه های مناسب دسته بندی کند. گرچه سابقهٔ این موضوع به زمان های قبل از ارسطو برمی گردد اما این ارسطو بود که پایه های رده بندی را به طور جدی بنیان نهاد.

تنوع زیستی و تاکسونومی

ارسطو شباهت های ساختاری و حضور یا عدم حضور یک ویژگی را معیاری برای رده بندی دانست. این اصول بعدها توسط کارل فون لینه دانشمند سوئدی بهبود یافت. لینه همچنین قواعدی را بنا کرد که مبنای نام گذاری در علم تاکسونومی قرار گرفت. یک تاکسونومیست به مقایسه جاندار با خویشاوندان آن می پردازد، سپس آن را نام گذاری و در یک نظام رده بندی جایگاه آن را مشخص می کند.  تاکسونومیست ها تنوع زیستی جانداران را براساس خویشاوندی آن ها رده بندی می کنند. برای کشف خویشاوندی جانداران، تاکسونومیست ها علاوه بر شباهت های ساختاری از ابزارهای دیگری نیز استفاده می کنند که مهم ترین آنها مقایسه  DNA با پروتئین های ویژه است. بهره گیری از علوم مختلف و فناوری های نوین منجر شده تا علم تاکسونومی به صورت پویا و به روز فعالیت کند. رسالت و هدف تاکسونومیست ها مطالعهٔ دقیق گونه ها و تلاش در جهت شناخت بیشتر آن ها به منظور حفاظت از تنوع زیستی در جهان زنده است.

شناخت تنوع زیستی برای آدمی اهمیت فراوان دارد؛ بعضی گیاهان برای درمان بیماری ها به کار می آیند؛ بعضی حشرات تهدیدی برای سلامتی انسان اند و بسیاری از مواد اولیه صنعتی منشأ زیستی دارند. کاهش تنوع زیستی، بی تردید بر زندگی آدمی نیز مؤثر خواهد بود و به همین علت زیست شناسان بر شناخت و حفظ آن تأکید می کنند.

)پرسلولی شدن) یکی از راه های غلبه بر این محدودیت است به طوری که در میان صدها هزار موجود پرسلولی، تنوع زیستی گسترده ای از شکل ها و اندازه ها را می توان یافت: از موجودات میکروسکوپی گرفته تا موجودات غول پیکر. این گوناگونی حیرت انگیز و با شکوه، بی درنگ لزوم نظام هایی را برای رده بندی و نام گذاری جانداران آشکار می کند. در طول تاریخ روش های مختلفی برای رده بندی پیشنهاد شده است. در همه آن ها، ابتدا جانداران را براساس صفات پراهمیت )یعنی صفاتی که در تعداد بیشتری از جانداران دیده می شود( در چند گروه بزرگ جای می دهند و بعد هر گروه را به گروه های کوچک تر تقسیم می کنند. در نظام رده بندی رایج امروزی، بزرگ ترین گروه، فرمانرو نام دارد. زیست شناسان همهٔ جانداران را به پنج فرمانرو تقسیم می کنند. این پنج فرمانرو عبارت اند از باکتری ها، آغازیان، قارچ ها، گیاهان و جانوران.

جانوران بسیار متنو ع اند، به طوری که تقریباً برای ویژگی های آن ها می توان استثناهایی ذکر نمود.  با این وجود مشخصات زیر در مورد همه یا بیشتر جانوران صادق است :

  • کلیه جانوران یوکاریوت اند.
  • جانوران پر یاخته ای اند.
  • جانوران مصرف کننده­ اند، بنابراین آن ها از نظر انرژی و مادۀ آلی، مستقیم یا غیر مستقیم به جانداران تولید کننده وابسته­ اند.
  • پیکر بیشتر جانوران از بافت ها تشکیل شده است.
  • بیشتر جانوران دارای ساختارهای عصبی و ماهیچه ای هستند، به طوری که آن ها را قادر می سازد تا به محرک های محیطی سریعاً پاسخ دهند.
  • در تولیدمثلِ جنسیِ جانوران، اسپرم که یاخته ای کوچک و متحرک است با تخمک، که یاخته ای بزرگ و فاقد ساختار حرکتی است، لقاح می یابد و یاخته تخم را ایجاد می کند. از تقسیم یاخته تخم یک فرد بالغ ایجاد می شود.

ادامه مطلب


ادامه مطلب
امتیاز بدهید : 1 2 3 4 5 6 | امتیاز : 4
موضوع : | بازدید : 36
برچسب ها : آموزش پرورش زالو, تنوع زیستی, تنوع زیستی و تاکسنومی, زالو, کرم ها,
+ نوشته شده در سه شنبه 16 آبان 1396ساعت 12:16 توسط bamana |

چرا باید سایت خود را سئو کنیم؟

همین حالا گوگل کروم خود را باز کنید و در گوگل هر چیزی که به فکرتان رسید را جست و جو کنید. از میان نتایج جست و جو کدام یک از سایت ها را باز می کنید؟ مسلما از بین نتایج جست و جو ۳ سایت اول را باز خواهید کرد. اگر خیلی حوصله داشته باشید وبه نتیجه دلخواه خود نرسیده باشید نهایتا به سراغ سایت هایی که در صفحه اول نتایج جست و جو قرار دارند می روید.

هدفم از این مثال این بود که سایت هایی که در صفحه اول نتایج جست و جو در هر موضوعی قرار دارند ترافیک بیشتری نصیبشان می شود. و این ترافیک کاملا اورگانیک است. به خاطر اینکه شما دقیقا به دنبال نیازتان بودید. هیچ وقت برای سرگرمی به دنبال خرید محصولی به صورت آنلاین در گوگل نمی گردید!

در این مقاله قصد دارم در مورد اهمیت سئوی سایت و اینکه واقعا چرا باید سایت خود را سئو کنیم صحبت کنم. اگر می خواهید برای دراز مدت و با هزینه خیلی کمتر از تبلیغات شامل هزینه روی سایت خود سرمایه گذاری کنید تا انتهای این مقاله همراه من باشید.

چرا باید سایت خود را سئو کنیم؟

ترافیکی که از طریق گوگل وارد وب سایت شما می شود به هیچ وجه قابل مقایسه با دیگر روش های تبلیغاتی نیست. فرض کنید از طریق تبلیغات کلیکی کمپینی را راه اندازی کرده اید. افرادی که روی بنر تبلیغاتی شما کلیک می کنند ممکن است از روی سرگرمی و از روی حس کنجکاوی روی بنر شما کلیک کرده باشند. فقط برای اینکه بنر شما جذاب و زیبا بوده است.

البته در بسیاری از مواقع دیده شده است چنین ورودی هایی نصیب وب سایت تبلیغ دهنده می شود. در این صورت با احتمال خیلی زیاد ممکن است تبدیلی انجام نشود. در واقع نرخ تبدیل بسیار پایین است. فقط به خاطر اینکه بازدیدکننده ای که روی بنر مورد نظر کلیک کرده اصلا هدفمند نبوده است.

البته این فقط یک مثال بود و به هیچ وجه قصد زیر سوال بردن تبلیغات کلیکی را ندارم. در بسیاری از مواقع هم بوده که کمپین های موفقی در تبلیغات کلیکی راه اندازی شده اند و فید بک بسیار خوبی هم داشته اند. البته بستگی به نوع و موضوع کسب و کار هم دارد. این گونه تبلیغات بیشتر به درد وب سایت هایی که جامعه هدف گسترده ای مثل تخفیفان دارند می خورد.

حتما بخوانید  رونق فروش با طراحی سایت

 

اگر سرمایه برای تبلیغات ندارید همین حالا به سراغ سئو بروید

بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی نوپایی که به شرکت ما (آویناوب) می آیند گله از هزینه های بالای تبلیغاتی می کنند. ما هم به عنوان یک پیشنهاد مقرون به صرفه سئوی سایت را به اکثر آن ها پیشنهاد می کنیم.

هر کسب و کاری برای موفقیت نیاز به بیشتر دیده شدن دارد. فرض کنید بهترین کیفیت را برای مشتریان خود محیا کرده اید. چه از نظر محتوا و چه از نظر خدمات و محصولاتی که ارائه می کنید. تا زمانی که مخاطبان شما نتوانند با کسب و کار شما آشنا شوند این همه زحمتی که کشیده اید به چه دردی می خورد؟ این کیفیت عالی که دم از آن می زنید را کی می خواهد ببیند؟

زمانی که قصد دارید بهترین مشتریان را از آن خود کنید باید به فکر جذب آن ها از طریق موتورهای جست و جو باشید. با سئو و بهینه سازی سایت خود برای گوگل و دیگر موتورهای جست و جو و کمی دندان روی جگر گذاشتن می توانید با کمترین هزینه (نسبت به دیگر روش های تبلیغاتی) بهترین بازخورد را از وب سایت خود دریافت کنید.

 

از کجا باید سئوی سایت را شروع کنیم؟

سئو و بهینه سازی سایت برای گوگل و دیگر موتورهای جست و جو شاید به نظر خیلی از دوستان کار ساده ای باشد! به این خاطر که همین حالا در وب ایرانی منابع زیادی از آن وجود دارد. شاید با مطالعه آن ها تا حدودی امکان یادگیری آن باشد.

ولی آیا واقعا سئو به همین جا ختم می شود؟ آیا با خواندن و دانستن یک سری از فاکتورهای سئو می توانید سایت خود را سئو کنید؟ جواب این این سوال در صورتی بله است که تجربه بالایی در این زمینه داشته باشید.

به خاطر اینکه سئو علمی است که باید به صورت تجربی آن را یاد گرفته باشید نه فقط تئوری! در سئو یک سری ریز کاری هایی وجود دارد که تا روی سایت خود یا هر سایت دیگری آن را تجربه نکرده باشید نمی توانید طعم موفقیت در سئو را بچشید.

حتما بخوانید  اشتباهات رایج در بازاریابی محتوا و راهکارهای آن ۸

به طور مثال آموزش های زیادی در رابطه با لینک سازی خارجی برای سایت یا همان ساخت بک لینک در وب وجود دارد. ولی آیا فقط از طریق همین آموزش ها می توان بهترین و با کیفیت ترین بک لینک ها را برای سایت خود بسازید؟ مسلما این طور نیست! در بسیاری از مواقع دیده شده پروسه لینک سازی برای وب سایت مورد نظر سودی نداشته که هیچ بلکه ضرر هم داشته است. فقط به خاطر اینکه این کار به صورت اصولی انجام نشده است.

ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
امتیاز بدهید : 1 2 3 4 5 6 | امتیاز : 4
موضوع : | بازدید : 35
برچسب ها : خدمات سئوی سایت در کرج, سئوی تخصصی سایت, سئوی سایت, سئوی سایت در کرج,
+ نوشته شده در دوشنبه 15 آبان 1396ساعت 12:38 توسط bamana |

روانشناسی رنگ برای طراحی دکوراسیون داخلی

روانشناسی رنگ: هنگامی که صحبت از انتخاب رنگ برای طراحی دکوراسیون داخلی می شود، همه ما به فکر فرو می رویم. انتخاب رنگ مناسب برای دکوراسیون داخلی به صورت تصادفی نیست.
در نگاه اول به نظر میرسد که انتخاب رنگ برای دکوراسیون داخلی یک خانه اعم از رنگ اتاق نشیمن، اتاق ها یا آشپزخانه کاری بس آسوده باشد، زیرا ما می دانیم که چه چیزهایی را دوست داریم یا دوست نداریم. نتیجه کار در بسیاری از موارد خوب است و در واقع همان چیزی است که ما انتظار داشتیم. گاهی پیش می آید که اطلاعی از رنگ ها نداریم و نمی دانیم چه سبکی مناسب منزل ما است در این گونه موارد نتیجه کار چندان باب میل نمی باشد و ارتباطی با ظاهر حرفه ای مد نظر ما ندارد.

روانشناسی رنگ برای طراحی دکوراسیون داخلی

طراحان داخلی که دانش کاملی در مورد رنگ ها دارند، خیلی خوب می دانند که کدام رنگ ها مناسب برای کدام ترکیب می باشند. این طراحان به خوبی از اثرات روانشناختی یک رنگ آگاهند.
برای رسیدن به نتیجه مورد نظر من همیشه این ایده را دوست داشتم که که با ترکیب یک رنگ خاص یا ترکیبی از رنگ های خاص، می توانید خلق و خوی خود را با این رنگ ها در کنار نور و بزرگنمایی تغییر دهید.
در قدم اول باید بدانیم که ما سه رنگ اولیه و اصلی داریم: آبی، قرمز و زرد. هنگامی که این رنگ های اصلی را باهم ترکیب کنیم، رنگ های ثانویه (زرد + آبی= سبز، زرد + قرمز=نارنجی، آبی + قرمز=بنفش) بدست می آیند.

روانشناسی رنگ برای طراحی دکوراسیون داخلی

 با ترکیب کردن رنگ های اصلی با ثانویه نیز رنگ های ترتیبی بدست می آیند. رنگ های تکمیلی در نمودار مقابل هم قرار دارند. هرجفت رنگ، مکمل یکدیگر است و یک رنگ خنثی را بوجود می آورند. هر فردی می تواند رنگ ها را براساس گرم و سرد بودنشان دسته بندی کند. در نمودار رنگی، رنگ های سرد به رنگ های آبی و سبز گویند و رنگ های گرم، رنگ های زرد و نارنجی هستند و به آن سمت می رود.

 رنگ ها بر روی ذهن ما تأثیر گذارند و می توانند حالت های مختلفی را در ما ایجاد نمایند. رنگ ها می توانند به ما انرژی ببخشند، ما را تشویق کنند، در ما ایجاد آرامش و استراحت کنند یا باعث یادآوری خاطرات دلپذیر ما شوند.
بعضی رنگ ها هم باعث افسردگی می شوند و در ما باعث یادآوری چیزهای غم انگیز شده و بعد از مدتی ما را خسته می کنند.

زمانی که می خواهیم رنگی را انتخاب کنیم باید تمام این موارد را در نظر بگیریم. زیرا این ما هستیم که در آن خانه ایم پس باید از بودن در آن، احساس خوبی داشته باشیم.

۳ نکته مهم در انتخاب رنگ

  • باید دقت کنیم که چه مدت زمانی را قرار است در آن اتاق صرف کنیم و چه فعالیت هایی را در آنجا انجام دهیم.
  • اتاق چه مقدار نور گیر است و چه مواقعی از روز خورشید به اتاق می تابد که همه این ها به موقعیت اتاق بستگی دارد.
  •  به متراژ اتاق توجه کنید اینکه کوچک است یا بزرگ. با توجه به متراژ، شما می توانید از رنگ های سبک تر یا تیره تر استفاده کنید. رنگ های روشن احساس بزرگ بودن فضا را می دهند در حالیکه رنگ های تیره تر و گرم تر باعث می شوند که اتاق کوچک تر دیده شوند.

ادامه مطلب


ادامه مطلب
امتیاز بدهید : 1 2 3 4 5 6 | امتیاز : 3
موضوع : | بازدید : 31
برچسب ها : دکوراسیون داخلی, دکوراسیون مغازه, روانشناسی, روانشناسی رنگ ها, روانشناسی رنگ ها در دکوراسیون داخلی,
+ نوشته شده در يکشنبه 14 آبان 1396ساعت 12:29 توسط bamana |

ساندويچ پانل دست دوم

ساندويچ پانل دست دوم: ساندويچ پانل يك نوع مصالح ساختماني پيش ساخته محسوب مي شود كه امروزه استفاده از آن متداول تر است زيرا به راحتي مي شود براي مقاصد گوناگوني از آن استفاده كرد. براي مثال شما مي توانيد براي پالايشگاه ها، صنايع و نيروگاه ها از ساندويچ پانل پشم سنگ استفاده نمائيد كه اين نوع از ساندويچ پانل ضد حريق است و با منتشر نكردن شعله هاي آتش احتمالي، ان را در يك جا محبوس نموده و از پيشرفت آن جلوگيري مي نمايد.

ساندويچ پانل دست دوم

ساندويچ پانل دست دوماين مصالح دچار نهايت فشردگي شده است. در اثر اين فشردگي ساندويچ پانل قابليت تحمل فشار بالا را دارد. اين يكي از ويژگي هاي مهم ساندويچ پانل است كه استفاده از آن براي ما مزاياي بالايي خواهد داشت و ما را در رسيدن به همه مقاصدمان به دليل مزاياي ويژه اش، ياري مي رساند.

در ساختمان هاي پيش ساخته، ويلاها و سوله هاي صنعتي نيز مي شود از ساندويچ پانل سقفي و ديواري استفاده كنيد.

براي آزمايشگاه ها و ساختمان هاي داروسازي يا صنايع شيميايي هم مي توانيد از ساندويچ پانل اتاق تميز استفاده كنيد كه با رعايت ورود و خروج هواي معلق در هوا از ايمني بالاتري اين مكان ها برخوردار مي شوند، فقط براي صنايع خاصي كه الويت كارشان دقت بالا در ميزان آلاينده ها مي باشد به كار مي رود.

ساندويچ پانل جزو مصالحي است كه به تازگي رواج يافته و ممكن است كه مردم هنوز بضاعت مالي استفاده از آن را نداشته باشند كه براي اين كار مي توانند از نوع دست دوم ساندويچ پانل استفاده كنند اما در مقابل يك بناي بسيار مرغوب ومستحكم را داشته باشند.

ويژگي مهم ساندويچ پانل

  • غير قابل اشتعال به دليل استفاده از فوم B2 و PIR
  • داراي قابليت تقويت مصالح ساختماني در فوم پلي يوررتان Polyurethane
  • داراي قابليت مونتاژ و دمونتاژ
  • عمر طولاني به دليل مقاومت بالا
  • داراي رنگ هاي متنوع
  • مقرون بصرفه
  • قابل شستشو بوده و بهداشتي

ادامه مطلب


ادامه مطلب
امتیاز بدهید : 1 2 3 4 5 6 | امتیاز : 4
موضوع : | بازدید : 29
برچسب ها : ساندويچ پانل, ساندويچ پانل ديواري, ساندويچ پانل ديواري اتاقهاي تميز, ساندويچ پانل سقفي, ساندويچ پانل ماموت,
+ نوشته شده در شنبه 13 آبان 1396ساعت 12:35 توسط bamana |

اهمیت استفاده از بازاریابی محتوا در کسب و کارهای آنلاین

بازاریابی محتوا یا Content Marketing یکی از بهترین روش هایی است که با استفاده از آن می توانید مخاطبان خود را به کسب و کارتان جذب کنید. در واقع امروزه بازاریابی محتوا مثل یک قلاب عمل می کند. از طریق تولید محتوای سودمند برای مخاطبان خود می توانید افراد زیادی را به سمت کسب و کار خود سوق دهید. در این مقاله که از آویناوب منتشر شده است قصد دارم در مورد بازاریابی محتوا و اهمیت استفاده از آن در کسب و کارهای آنلاین صحبت کنم. پیشنهاد می کنم در این مقاله هم همراه من باشید.

اهمیت استفاده از بازاریابی محتوا در کسب و کارهای آنلاین

بازاریابی محتوا یکی از بهترین روش های بازاریابی اینترنتی است که صرفا با تولید محتوای مورد نیاز مخاطبانتان در قالب های مختلف می توانید با مخاطبانتان در تعامل باشید. هر وقت صحبت از تولید محتوا می شود فکر همه به سمت نوشتن مقاله می رود. اکثر افراد ، تولید محتوا را در قالب تولید محتوای متنی یا همان مقاله نویسی می بینند. در صورتی که دیگر فرمت های محتوایی مثل ویدئو و پادکست طرفدارهای بیشتری نسبت به محتوای متنی دارند. سایت هایی مثل “سبکتو” از طریق تولید فایل های صوتی در قالب پادکست اقدام به تولید محتوای سودمند برای مخاطبان خود کرده اند. سوال من از شما این است که آیا همین مقاله ای که الان در حال مطالعه آن هستید به صورت صوتی در اختیار شما بود راحت تر نبودید؟ در ادامه مواردی را عنوان می کنم تا با اهمیت این روش بازاریابی اینترنتی در کسب و کارهای آنلاین بیشتر آشنا شوید.

1.کم هزینه بودن

هزینه تولید محتوا نسبت به دیگر روش های تبلیغاتی خیلی ارزان تر است. شاید پیش خود فکر کنید برای تولید محتوای ارزشمند باید هزینه های زیادی را پرداخت کنید. در بسیاری از مواقع این طور است ولی نسبت به هزینه های دیگر روش های تبلیغاتی مثل تبلیغات کلیکی بسیار ارزان تر است. از این بابت می گویم که تولید محتوا برای شما بسیار ارزشمند تر و ماندگار تر از مثلا تبلیغات یک ماهه در یکی از سایت های پر طرفدار است. به خاطر اینکه تولید محتوا برای شما مانند یک سرمایه گذاری بلند مدت می ماند. از طریق تولید محتوای ارزشمند می توانید بسیاری از هزینه های اضافی خود را که مثلا صرف تبلیغات می کنید را حذف کنید و به جای آن به صورت دراز مدت سرمایه گذاری کنید.

حتما بخوانید  نکات طلایی در تجارت الکترونیک

2.کاربر پسند بودن

هنگامی که شما یک مقاله با عنوان “چرا باید سایت خود را سئو کنیم؟” می نویسید به این فکر کرده اید که چند نفر به دنبال پاسخ این سوال هستند؟ اگر در مقاله خود به صورت کاملا دقیق و جامع به پاسخ این سوال پرداخته باشید مطمئن باشید مورد توجه بسیاری از مخاطبان شما قرار می گیرد. بازاریابی محتوا دقیقا یعنی همین. یعنی برای مخاطبانتان محتوا تولید کنید نه چیز دیگری! یکی از دلایل استفاده از بازاریابی محتوا در کسب و کارهای آنلاین این است که محتوای تولید شده کاربر پسند است. زمانی که محتوای تولیدی شما کاربر پسند باشد اولین قدم را برای جلب اعتماد مخاطبانتان بر داشته اید. مخاطبانتان به شما اعتماد می کنند و مشتاق می شوند تا با دیگر خدمات کسب و کار شما نیز آشنا شوند. شاید دیگر خدماتی که ارائه می کنید پولی باشد.

3.قابلیت ویروسی شدن

بازاریابی محتوا پتانسیل ویروسی کردن محتوای شما را دارد. اینفوگرافیک هایی که در شبکه های اجتماعی دست به دست می چرخند را تا به حال دیده اید. از همین مسئله می توان به این قضیه پی برد که هر گونه محتوایی قابلیت ویروسی شدن را دارد ولی به شرط اینکه جذاب و ارزش افزوده ای برای مخاطب داشته باشد. زمانی که من از محتوایی که به دستم رسیده است خوشم می آید و حس می کنم به درد دیگران هم می خورد آن را سریعا برای دیگر دوستانم هم ارسال می کنم. اگر توانایی تولید محتوای یونیک و ارزشمندی را داشته باشید فرقی هم نمی کند در چه زمینه ای باشد، مطمئن باشید که توسط دیگر کاربران به اشتراک گذاشته می شود. اگر به این قضیه شک دارید همین حالا به لینکدین خود سر بزنید و محتواهایی که چندین بار به اشتراک گذاشته اند را ببینید.

ادامه مطلب


ادامه مطلب
امتیاز بدهید : 1 2 3 4 5 6 | امتیاز : 4
موضوع : | بازدید : 29
برچسب ها : استراتژی بازاریابی محتوا, اهمیت بازاریابی محتوا, بازاریابی محتوا در کسب و کارهای آنلاین, چگونه بازاریابی محتوا کنیم؟,
+ نوشته شده در پنجشنبه 11 آبان 1396ساعت 12:14 توسط bamana |

ایده هایی ویژه برای داشتن عروسی خاص

ایده هایی ویژه: برای روز تشریفات عروسی هزاران کار کوچک و بزرگ وجود دارد که شما انجام دهید. برای اینکه کاری را فراموش نکنید باید یک برنامه ریزی دقیق داشته باشید. داشتن برنامه ای مطمئن به شما کمک می کند که بهترین و خاطره انگیز ترین مراسم را برای خود و مهمان هایتان داشته باشید. بهرحال این یک شبی است که دیگر تکرار نشدنی است و قرار است بعدها با یاد آوری آن لبخند را جای گزین لب های شما نماید.

ایده هایی ویژه برای داشتن عروسی خاص

ایده هایی ویژه برای داشتن عروسی خاص

بادکنک

استفاده از بادکنک بسیار مسحور کننده است. شما می توانید بادکنک ها را با گاز هلیوم پر کرده و اجازه بدهید که در سالن معلق بماند و یا آن ها را به اکلیل آغشته کرده و در جاهایی که مد نظرتان است، بچسبانید.

گلدان

از گلدان های استوانه ای شکل شیشه ای استفاده کنید. می توانید این گلدان ها را با آب پر کرده و درونشان گل بریزید که درون آب غوطه ور شوند. ایده هایی ویژه دیگری که می توان گفت اینست که درون آن ها میوه بریزید که جلوه بیشتری دارند.

اسم برای عروسی

می توانید برای تشریفات مجالس خود اسم خاصی انتخاب کنید و بر روی یک تخته نوشته و در سالن قرار دهید که مهمان هایتان با آن عکس گرفته و توسط هشتگ در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

ادامه مطلب


ادامه مطلب
امتیاز بدهید : 1 2 3 4 5 6 | امتیاز : 4
موضوع : | بازدید : 34
برچسب ها : ایده, ایده های ویژه, ایده هایی ویژه برای داشتن عروسی خاص, تشریفات عروسی, تشریفات مجالس,
+ نوشته شده در چهارشنبه 10 آبان 1396ساعت 12:08 توسط bamana |

مدیریت کیفیت آب در استخرهای خاکی

کیفیت آب از گرانبهاترین منابع طبیعی بوده که تنها قسمتی از آن را می توان بطور قابل قبولی بازیابی نمود با توجه به اینکه کشور ایران به دلیل ریزشهای کم جوی و نامناسب بودن پراکنش زمانی و مکانی بارندگی در زمره کشورهای خشک و نیمه خشک جهانی قرار دارد و متوسط بارندگی سالانه در کشور یک سوم متوسط بارندگی جهان است منابع آب تجدید شونده کشور با توجه به وضعیت بارندگی، پوشش گیاهی و … بطور متوسط حدود ۱۳۰ میلیارد متر مکعب در سال و حجم قابل استحصال با احتساب حجم آبهای برگشتی حدود ۱۲۶ میلیارد متر مکعب برآورد می شود از کل آبهای تجدید شونده حدود ۱۰۵ میلیارد متر مکعب را جریانهای سطحی ۲۵ میلیارد متر مکعب را جریانهای نفوذی و منابع زیر زمینی تشکیل می دهند در هر حال متوسط حجم کل منابع آب کشور رقم ثابتی است.

مدیریت کیفیت آب در استخرهای خاکی

مدیریت کیفیت آب در استخرهای خاکی

محدودیت منابع آبی و زمینهای مناسب جهت احداث انواع استخرهای پرورش آبزیان و نیاز این مزارع به منابع مالی کلان و سرمایه گذاری زیاد برای انها کارشناسان را بر این داشته که حداکثر بهره برداری از منابع آبی حتی منابع آبی خود را سرلوحه مدیریتی خود قرار دهند.

به عنوان مثال:

  •  استفاده از پس آب های کشاورزی برای پرورش
  •  پرورش آبزیان در مسیر کانال ها
  •  بازیافت پس آب های پرورش

استفاده مؤثر از آب (کیفیت آب) می توان دوام یک منبع ناکافی را افزایش دهد و مصرف انرژی را کاهش دهد و نقایص یک سیستم را جبران کند.

دسترسی آب فراوان سالم و بهداشتی و ارزان با ترکیب شیمیایی مناسب (کیفیت آب مناسب) برای محیط های تولیدی یکی از رموز موفقیت به شمار می رود. پیگیری سیاست حداکثر سازی توان کیفیت آب در صنایع تولیدی آبزیان می تواند ضامن ارتقای این صنعت در کشور باشد.

ادامه مطلب


ادامه مطلب
امتیاز بدهید : 1 2 3 4 5 6 | امتیاز : 3
موضوع : | بازدید : 31
برچسب ها : کیفیت آب, مدیریت کیفیت آب, مدیریت کیفیت آب استخرهای خاکی,
+ نوشته شده در سه شنبه 9 آبان 1396ساعت 12:21 توسط bamana |

استارت آپ چيست ؟

وقتي كلمه استارت آپ به گوش شما مي خورد، تصور ذهني شما از اين كلمه چيست؟ شايد اين فكر به ذهن شما برسد كه استارت آپ، كسب و كاريست كه براي اولين بار راه اندازي شده است يا اينكه با يك ايده ي منحصر به فرد آغاز شده است يا شايد فكر شما اين باشد كه استارت آپ شروع يك كسب و كار براي ارائه يك خدمت يا محصول جديد مي باشد كه تا كنون توسط هيچ گروه كاري ارائه نشده است. به راستي تمام آن چيزي در ذهن  شما در مورد اين كلمه نقش بسته است درست مي باشد. با ما همراه باشيد تا بتوانيد درست بودن فكر و عقيده خود را در اين مورد اثبات كنيد.

استارت آپ چيست ؟


تا كنون تعاريف گوناگوني در مورد اين كلمه ارائه شده است . يك تعريف از استارت آپ ، تجارت نوپايي كه در قالب يك كمپاني، شركت يا سازمان موقت مي باشد.
در ديكشنري وبستر،  استارت آپ به عنوان يك كسب و كار جديد تعريف گرديده است.
تعريفي كه از اريك رايز از استارپ آپ بيان گرديده، نهادي انساني كه به منظور خلق محصول، خدمت يا ارزشي نو ايجاد شده است.

اهداف استارت آپ چيست ؟

1- ايجاد و راه اندازي يك مدل تجاري جديد در زمينه ي خاص
2- تمركز براي رشد

استارت آپ چيست ؟


ويژگي هاي يك استارت آپ چيست ؟

يك استارت آپ خصوصيات متعددي دارد كه در زير به برخي از آن ها اشاره شده است اما ويژگي اصلي يك استارت آپ، توانايي آن براي رشد مي باشد. گراهام، استارت آپ را يك كمپاني كه بر پايه ي رشد سريع تاسيس شده باشد، معرفي مي كند.
1- ارزش آفرين است.
2- پايدار است.
3- مقياس پذير نيست. (به لحاظ اندازه هر اندازه اي مي تواند باشد)
4- فقط مبتني بر تكنولوژي هاي نوين نيست.
5- داراي نوآوري، خلاقيت و ايده پردازي است .
6- آينده نگر است.
7- متمركز بر مديريت فعاليت ها است.

ادامه مطلب


ادامه مطلب
امتیاز بدهید : 1 2 3 4 5 6 | امتیاز : 3
موضوع : | بازدید : 62
برچسب ها : اهداف استارت آپ, تعریف کلی استارت آپ, ویژگی های استارت آپ,
+ نوشته شده در دوشنبه 8 آبان 1396ساعت 12:58 توسط bamana |

۲۰ نکته برای دکوراسیون داخلی به سبک سنتی

سبک سنتی: ما ایرانی ها هر چقدر که در دنیای مدرنیته حاضر زندگی کنیم و با ابزارات دیجیتال در ارتباط باشیم باز تعلق خاطری به ریشه های خود در گذشته داریم. گواه این موضوع همان پشتی قرمز گوشه پذیرایی است که گاهی با وجود تمام دغدغه های روزمره در کمال آرامش به آن تکیه می دهیم و پا روی پا می گذاریم. منظره دیگر صدای غلغله آب جوش درون سماورهای قدیمی است که هنوز هم از داخل آشپزخانه هایمان به گوش می رسد.
تیم درسا البرز برای آن هایی که علاقه دارند بخشی از دکوراسیون داخلی منزل خود را به سبک سنتی تزئین کنند، نکاتی را گردآوری کرده و در اختیار شما کاربران عزیز قرار می دهد…

۲۰ نکته برای دکوراسیون داخلی به سبک سنتی

Traditional interior decoration

۱- سرویس های ظروف سفالی با رنگ فیروزه ای و سورمه ای، که تماشایشان ما را به خاطرات خوب گذشته برده و لبخند را لب هایمان هدیه می کند را، برای سرویس دم دستی انتخاب کنید.

۲- گوشه ای از پذیرایی را به نشیمن بدون مبلمان اختصاص داده و از تعدادی پشتی با طرح های مورد سلیقه خود برای دکوراسیون داخلی آن قسمت استفاده کنید.

 
 

۳- اگر علاقمند به مبلمان هستید، می توانید از تخت های چوبی یا مبلمانی با طرح های سنتی ایرانی استفاده کنید.

۴- کرسی ها یکی از شاخص ترین المان ها در دکوراسیون داخلی سنتی ایرانی هستند. اگر جای کافی دارید هرگز فراموششان نکنید. کرسی صمیمیت وافری را به جمع ها می بخشد.

۵- از پارچه های ترمه که جزو صنایع دستی اصالتمان محسوب می شود برای رومیزی  ها استفاده کنید.

۶- بالشتک های غلطکی خونه مادربزگ را با روکش هایی از طرح های سنتی در ترکیب با کوسن ها استفاده کنید.

۷- گلیم و جاجیم را نه تنها برای پوشاندن فضاها بلکه برای روکش کوسن ها، مبلمان و حتی به عنوان تابلو فرش به کار ببرید.

۸- در خانه های سنتی قدیمی ایرانی از کلون و کوبه استفاده می شده که شما می توانید برای دکوراسیون داخلی از آن ها نیز بهره بجویید.

۹- به جای کتری و قوری های برقی امروزی مدرن از سماور و قوری چینی استفاده کنید.

۱۰- خانم هایی که عاشق چیدن ظروف در ویترین اند می توانند از ظروف بلور و چینی های گل سرخ برای این منظور استفاده کنند.

ادامه مطلب


ادامه مطلب
امتیاز بدهید : 1 2 3 4 5 6 | امتیاز : 3
موضوع : | بازدید : 33
برچسب ها : دکوراسیون داخلی, دکوراسیون مغازه, دکوراسیون به سبک سنتی,
+ نوشته شده در يکشنبه 7 آبان 1396ساعت 12:24 توسط bamana |

صفحه قبل 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 صفحه بعد
تبلیغات متنی
بک لینک ارزان
تبادل لینک رایگان
تبادل لینک رایگان